Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk.
Okładka pozycji Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców




Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk.
Hasła:Marketing - zagadnienia
Marketing - Polska - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP : Akademia Leona Koźmińskiego, cop. 2009.
Opis fizyczny:655 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Uwagi:Streszcz. ang.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 70881
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48682
Numer inw.: 48682
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy