Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Odpowiedzialność: | red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk. | ||||||
Hasła: | Marketing - zagadnienia Marketing - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP : Akademia Leona Koźmińskiego, cop. 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 655 s. : rys., wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)