Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Skuteczna polityka cenowa - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Skuteczna polityka cenowa : aspekty praktyczne / Ian Ruskin-Brown ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Okładka pozycji Skuteczna polityka cenowa : aspekty praktyczne

Skuteczna polityka cenowa : aspekty praktyczne

Tyt. oryg.: "Practical pricing for results, ".

Autor: Ruskin-Brown, Ian.




[...] Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy.

Najważniejsze z poruszanych problemó to: zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażanie, najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich awdy i zalety, taktyka ustalania cen - jak radzić sobie z codzienną presją na ceny, wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać, charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych, podstawowe zasady negocjacji cenowych. Ilustrację omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Ian Ruskin-Brown ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Hasła:Ceny - polityka
Podręczniki
Adres wydawniczy:Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009.
Opis fizyczny:335 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 331. Indeks.
Przeznaczenie:Książka przeznaczona dla dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.
Książka przeznaczona dla dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.
Powiązane zestawienia:Ceny
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 338 C
Numer inw.: 70966
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.641
Numer inw.: 48641
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy