Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa
Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także
zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na zachowania nabywców. Ukazano je w oparciu o wyniki badań odzwierciedlających funkcjonowanie producentów wyrobów spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Agnieszki Izabeli Baruk. | ||||||
Hasła: | Rynek - rolnictwo - Polska - od 1989 r. Żywność - handel - Polska - od 1989 r. Żywność - marketing - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 252 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 241-247. | Powiązane zestawienia: | Żywność – handel | Rynek - rolnictwo Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.511
Numer inw.: 48511
Dostępność: tylko na miejscu