Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Podstawy marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Podstawy marketingu : problemy na dziś i na jutro




Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" myśleniem i działaniem czytelników, aby wiedza marketingowa, którą zdobędą, była użyteczna w praktyce gospodarczej.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Józefa Perenca ; Uniwersytet Szczeciński.
Hasła:Marketing
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008.
Opis fizyczny:443 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 423-437.
Przeznaczenie:Niniejsze opracowanie przeznaczone jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych.
Niniejsze opracowanie przeznaczone jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i praktyków gospodarczych.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.500
Numer inw.: 48500
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy