Reakcje polskiego konsumenta na kryzys gospodarczy
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu,zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu, wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie, rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego,
wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji, problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumencimożliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych.Z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Teresa Słaby. | ||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - Polska - 21 w. Kryzys gospodarczy - Polska - 21 w. Postawy - Polska - 21 w. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 158 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Postawy - Polska | Kryzys gospodarczy Konsumenci (ekon.) Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.455
Numer inw.: 48455
Dostępność: tylko na miejscu