Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategia marek własnych / Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E. M. Steenkamp ; [przeł. Dorota Dziewońska].
Okładka pozycji Strategia marek własnych

Strategia marek własnych

Tyt. oryg.: "Private label strategy : how to meet the store brand challenge,".

Autor: Kumar, Nirmalya.




W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i

wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji: zmiana nastawienia skuteczna współpraca innowacyjność selektywna walka konkurencyjne ceny stała poprawa jakości kreatywność w działaniach rynkowych W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E. M. Steenkamp ; [przeł. Dorota Dziewońska].
Hasła:Firma (nazwa) - marketing
Znaki towarowe - marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:211 s. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Firma (nazwa)
Marketing
Znaki towarowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 53.472
Numer inw.: 53472
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy