Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20150107094426030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; przedm. Guy Kawasaki; [przeł. Magdalena Grala-Kowalska].
Okładka pozycji Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie

Tyt. oryg.: "Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers and drive profits,".

Autor: Levinson, Jay Conrad.




Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając

przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: - 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, - zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, - siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, - obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, - 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, - darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, - narzędzia społecznościowe przyszłości, - i dużo, dużo więcej!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; przedm. Guy Kawasaki; [przeł. Magdalena Grala-Kowalska].
Hasła:Marketing elektroniczny
Marketing partyzancki
Społeczności internetowe
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:230 s. ; 25 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Marketing elektroniczny
Społeczności internetowe
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 53.470
Numer inw.: 53470
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy