Rynki finansowe : organizacja, instytucje, uczestnicy
Autor: Banaszczak-Soroka, Urszula.
Książka stanowi przykład umiejętnego i bardzo rzetelnie przygotowanego kompendium wiedzy o funkcjonowaniu rynku finansowego w Polsce, ale daje też ogólny i uniwersalny pogląd na istotę, kształt, uczestników i organizację współczesnego rynku finansowego. Jest ona bez wątpienia pozycją, która aktualizuje stan wiedzy i uzupełnia polskie piśmiennictwo ekonomiczne, poświęcone tym zagadnieniom. Zaletą
książki jest przede wszystkim szerokie spojrzenie na wszelkie elementy tworzące jego strukturę i organizację, ukazanie miejsca i funkcji poszczególnych jego składowych, jak również zadań stojących przez różnymi segmentami rynku finansowego. (.). Autorzy podjęli klarowną dla czytelnika próbę egzemplifikacji podjętych zagadnień mających podręcznikowy charakter i ukazania ich w całym bogactwie praktyki i zmienności rynków finansowych współczesnego życia gospodarczego Polsce i ich przemian instytucjonalnych.Prof. zw. dr hab. Wiesława Przybylska-KapuścińskaKatedra Teorii Pieniądza i Polityki PieniężnejUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuPodręcznik kierowany jest do studentów wszystkich poziomów nauczania wyższych uczelni, które w swoich programach uwzględniają tematykę szeroko rozumianej nauki o finansach. Będzie on także przydatny początkującym pracownikom instytucji finansowych, uczestnikom szkoleń, a także tym wszystkim, którzy chcą poznać meandry rynków finansowych.W drugim wydaniu treść podręcznika została wzbogacona miedzy innymi o tematy związane z funkcjonowaniem niebankowych instytucji finansowych oraz o kwestie nowych rozwiązań w zakresie nadzoru nad instytucjami finansowymi w sakli Unii Europejskiej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redaktor naukowy Urszula Banaszczak-Soroka ; autorzy: Urszula Banaszczak-Soroka, Mariusz Dybał, Magdalena Homa, Sebastian Jakubowski, Patrycja Zawadzka. | ||||||||||||||||||
Seria: | Finanse | ||||||||||||||||||
Hasła: | 1901-2000 1989-2000 2001- Rynek finansowy Polska Podręczniki akademickie Gospodarka, ekonimia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2014. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie drugie uzupełnione. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 322 strony : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 315-318. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonimia, finanse | Zarządzanie i marketing Twórcy: | Dybał, Mariusz. Autor | Homa, Magdalena. Autor Jakubowski, Sebastian. Autor Zawadzka, Patrycja. (1978- ). Autor Przeznaczenie: | Podręcznik dla studentów wszystkich poziomów nauczania wyższych uczelni uwzględniających naukę o finansach. | Podręcznik dla studentów wszystkich poziomów nauczania wyższych uczelni uwzględniających naukę o finansach. Odbiorcy: | Analitycy ekonomiczni. Bankierzy. Ekonomiści. Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Rynek finansowy | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)