Dlaczego Zalando? : techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Tyt. oryg.: "Schrei vor Glück : Zalando oder shoppen gehen war gestern,".
"Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów "
Autor: Seidel, Hagen
Sklep internetowy, ktory calkowicie zmienil zachowanie konsumenta. Co kryje sie za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadzil szereg wywiadow z naukowcami, menedzerami uznanych firm odziezowych oraz ekspertami modowymi, szukajac odpowiedzi na pytanie: Jak w ciagu jednego roku Zalando uzyskalo obrot na poziomie pol miliarda euro? Ksiazka przedstawia fachowo przygotowana analize kulisow
Odpowiedzialność: | Hagen Seidel ; [tł. Agnieszka Hofmann]. | ||||
Hasła: | Handel elektroniczny Techniki sprzedaży - metody | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - Wydawnictwo W.A.B., cop. 2014. | ||||
Opis fizyczny: | 248, [3] s. : il. ; 24 cm. Powiązane zestawienia: | Techniki sprzedaży | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)