Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20141115124212086262 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing bezpośredni - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty / Mariusz Trojanowski.
Okładka pozycji Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty

Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty

Autor: Trojanowski, Mariusz




Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu,

przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Mariusz Trojanowski.
Hasła:Marketing bezpośredni
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
Opis fizyczny:444 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 440-444.
Przeznaczenie:Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 70849
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 33 Rew.
Numer inw.: 35532
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.306
Numer inw.: 48306
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy