Współczesne media : wartości w mediach, wartości mediów. T. 1, Wartości w mediach
Tyt. grzbiet.: "Wartości w mediach ".
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki - choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością - pozwala na
realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości "uznanych" z praktyką wprowadzania wartości "aspirujących" było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne. Ze Wstępu - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury. | ||||||
Hasła: | Środki masowego przekazu - etyka Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - 21 w. | ||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2014. | ||||||
Opis fizyczny: | 287 s. : il. kolor. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr., netogr. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Środki masowego przekazu - socjologia | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 53.296
Numer inw.: 53296
Dostępność: tylko na miejscu