Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20141024105935053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? : teoria i praktyka / Małgorzata Zdon-Korzeniowska.
Okładka pozycji Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? : teoria i praktyka

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? : teoria i praktyka

Autor: Zdon-Korzeniowska, Małgorzata.




W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii

prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Małgorzata Zdon-Korzeniowska.
Hasła:Polityka regionalna - Polska - 21 w.
Produkt regionalny - marketing - Polska
Turystyka - marketing
Turystyka - Polska - 21 w.
Podręczniki
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2009.
Opis fizyczny:214, [4] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 201-214.
Przeznaczenie:Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
PowiÄ…zane zestawienia:Polityka regionalna
Turystyka - Polska
Turystyka - marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 37
Numer inw.: 50082
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.239
Numer inw.: 48239
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy