Projektowanie gier 3D : wprowadzenie do technologii DirectX 11
Tytuł oryginału : "Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11 ".
Autor: Luna, Frank D.
DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga 1995 roku, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego
dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Frank D. Luna ; [tłumaczenie Krzysztof Wołowski]. | ||||||||||
Hasła: | Direct3D DirectX Gry komputerowe - programowanie Informatyka Programowanie Podręcznik Edukacja i pedagogika Informatyka i technologie informacyjne | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 854 strony : ilustracje ; 25 cm. Uwagi: | Na okładce i stronie tytułowej oznaczenie wydania oryginału: Mercury Learning and Information. Bibliografia strony 837-840. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Informatyka i technologie informacyjne Twórcy: | Wołowski, Krzysztof. Tłumaczenie | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)