Fundusze europejskie w teorii i praktyce : edukacja, gospodarka, kultura, społeczeństwo
Odpowiedzialność: | Małgorzata Sikora-Gaca, Urszula Kosowska (red.). | ||||
Hasła: | Fundusze strukturalne UE Fundusze strukturalne UE - Polska | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2014. | ||||
Opis fizyczny: | 250 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 226-250. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Rozdział 1. Fundusze europejskie w teorii i praktyce. Znaczenie perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020 dla Polski
- 1.1. Wprowadzenie
- 1.2. Fundusze europejskie w teorii
- 1.2.1. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
- 1.2.2. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
- 1.2.3. Program Operacyjny Kapitał Ludzki
- 1.2.4. Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej
- 1.3. Fundusze europejskie w praktyce
- 1.3.1. Wniosek o dofinansowanie
- 1.3.2. Załączniki do wniosku
- 1.3.3. Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie
- 1.3.4. Wniosek beneficjenta o płatność
- 1.4. Znaczenie perspektywy finansowej 2014-2020 dla Polski
- Rozdział 2. ROLA FunduszY STRUKTURALNYCH W KSZTAŁTOWANIU POLITYKI REGIONALNEJ UNII EuropejskiEJ W LATACH 2007-2013
- 2.1. Wprowadzenie
- 2.2. Fundusze strukturalne w latach 2007-2013
- 2.2.1. Pojęcie i funkcje funduszy strukturalnych
- 2.2.2. Rodzaje funduszy strukturalnych
- 2.2.3. Finansowanie funduszy strukturalnych z budżetu UE
- 2.3. Polityka regionalna w latach 2007-2013
- 2.3.1. Zasady polityki regionalnej
- 2.3.2. Cele polityki regionalnej
- 2.3.3. Pojęcie i znaczenie NUTS
- 2.4. Fundusze strukturalne w Polsce w latach 2007-2013
- Rozdział 3. FunduszE EuropejskiE W EDUKACJI. WYBRANE ASPEKTY PROGRAMU UNIJNEGO "UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE" COMENIUS
- 3.1. Wprowadzenie
- 3.2. Comenius w ujęciu literatury przedmiotu
- 3.2.1. Pojęcie projektu systemowego
- 3.2.2. Program "Uczenie się przez całe życie"
- 3.2.3. Comenius - Partnerskie Projekty Szkół
- 3.3. Zakres przedmiotowy projektu
- 3.3.1. Środowisko społeczne i motywacja Zespołu Szkół nr 13 w Koszalinie do udziału w projekcie
- 3.3.2. Cel projektu i jego rezultaty
- 3.3.3. Europejska wartość dodana
- 3.4. Zakres merytoryczny projektu
- 3.4.1. Grupa partnerska i podział zadań w projekcie
- 3.4.2. Aktywa zaangażowania - rola uczniów w projekcie
- 3.4.3. Harmonogram i ewaluacja projektu
- Rozdział 4. FunduszE EuropejskiE W GOSPODARCE. POLITYKA KLASTROWA I KLASTRY PRZEMYSŁOWE JAKO PRZYKŁAD INDYWIDUALNEGO WSPARCIA Z EuropejskiEGO FunduszU SPOŁECZNEGO
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Polskie klastry i polityka klastrowa w ujęciu literatury przedmiotu
- 4.2.1. Projekt systemowy PARP w ramach POKL
- 4.2.2. Klastry przemysłowe
- 4.2.3. Platforma współdziałania
- 4.3. Rodzaje klastrów przemysłowych
- 4.3.1. Klastry sieciowe
- 4.3.2. Klastry koncentryczne
- 4.3.3. Klastry instytucjonalne
- 4.4. Formy organizacji klastrów
- 4.4.1. Stowarzyszenia
- 4.4.2. Fundacje
- 4.4.3. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
- 4.5. Polityka klastrowa w województwie zachodniopomorskim
- 4.5.1. Potencjał gospodarczy
- 4.5.2. B+R i innowacyjność biznesu
- 4.5.3. Polityka klastrowa w województwie
- Rozdział 5. FunduszE EuropejskiE W KULTURZE. ZNACZENIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO DLA INFRASTRUKTURY SAKRALNEJ
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. RPO WZ na lata 2007-2013
- 5.2.1. Województwo zachodniopomorskie i Regionalny Program Operacyjny
- 5.2.2. 5. oś priorytetowa RPO WZ
- 5.2.3. Działanie 5.2, poddziałanie 5.2.2 RPO WZ
- 5.3. Infrastruktura sakralna. studium przypadku
- 5.3.1. Historia kościoła pw. św. Michała Archanioła w Karlinie
- 5.3.2. Stan nieruchomości przed realizacją projektu
- 5.3.3. Potrzeba realizacji projektu i jego cele
- 5.4. Poddziałanie 5.2.2 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego"
- 5.4.1. Najważniejsze warianty realizacji projektu
- 5.4.2. Przebieg realizacji projektu
- 5.4.3. Stan nieruchomości po realizacji inwestycji w zakresie RPO WZ
- Rozdział 6. FunduszE EuropejskiE W POLITYCE SPOŁECZNEJ. WYBRANE ASPEKTY PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Polska polityka społeczna a europejski model społeczny
- 6.3. Wybrane aspekty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- Rozdział 7. Fundusze europejskie w społeczeństwie. Europejski Fundusz Społeczny a aktywizacja zawodowa kobiet w województwie zachodniopomorskim
- 7.1. Wprowadzenie
- 7.2. Aktywizacja zawodowa kobiet jako element polityki równych szans UE
- 7.3. Sytuacja kobiet na rynku pracy województwa zachodniopomorskiego
- 7.4. Wsparcie aktywizacji zawodowej kobiet z Europejskiego Funduszu Społecznego
- Rozdział 8. Fundusze europejskie w społeczeństwie. PROJEKT "RAZEM PRZECIW RAZOM" JAKO PRZYKŁAD LOKALNEGO WYMIARU WSPARCIA Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
- 8.1. Wprowadzenie
- 8.2. Problemy społeczne w powiecie świdwińskim
- 8.3. Projekt "Razem Przeciw Razom" jako przykład lokalnego wymiaru wsparcia z PO KL
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 339 UE
Numer inw.: 55394
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni