Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest
case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Krzysztof Fonfara ; aut. Krzysztof Fonfara [et. al.]. | ||||||
Hasła: | Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2014. | ||||||
Opis fizyczny: | 241 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 227-239. | Powiązane zestawienia: | Marketing międzynarodowy | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 53.220
Numer inw.: 53220
Dostępność: tylko na miejscu