Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie : koncepcje, narzędzia, zastosowania
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim zprzejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii
informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa. Szczegółowo omówiono między innymi: * definicje, źródła i typologię zaufania, * zagadnienia ekonomii zaufania, * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego, * wytyczne do budowy zaufania w organizacji, * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem, * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie, * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację, * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi, * zasady zarządzania reputacją i lojalnością, * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line). Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wiesław Maria Grudzewski [et al.]. | ||||||||
Hasła: | Etyka biznesu Stosunki interpersonalne Zarządzanie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków ; Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Polska, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 317 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeks. | Przeznaczenie: | Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu. | Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu. Powiązane zestawienia: | Stosunki interpersonalne | Zarządzanie Etyka biznesu Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.147
Numer inw.: 48147
Dostępność: tylko na miejscu