Na rynku wartości : o mediach i etyce dziennikarskiej
"O mediach i etyce dziennikarskiej "
Autor: Jastrzębski, Jerzy
Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i różne kategorie konsumentów mediów wszelakich, a elektronicznych przede wszystkim. Autor z ogromną kompetencją i dużą swadą mówi o kwestiach od lat go pasjonujących; różnych
aspektach pracy tych dziennikarzy, którzy w coraz większym stopniu aspirują we współczesnych społeczeństwach do rządu dusz i władzy politycznej: Urządzają nam umysły i świat wokół nas. Sterują emocjami, zwracają uwagę na problemy globalne i lokalne. Dyktują tematy dyskursów i chcą kształtować nasze opinie. [...] Bawią i straszą. Ogłupiają i uczą. Manipulują i tworzą niezbywalne warunki podmiotowości społeczeństwa, demokracji i wolnego rynku. A wszystko to w warunkach permanentnie ewoluujących ich zawodowych norm etycznych.Pasjonująca lektura.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jerzy Jastrzębski. | ||||||
Seria: | Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3139 | ||||||
Hasła: | Dziennikarze - etyka Środki masowego przekazu - etyka | ||||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 227 s. ; 21 cm. Powiązane zestawienia: | Środki masowego przekazu | Dziennikarze Etyka Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.027
Numer inw.: 48027
Dostępność: tylko na miejscu