Konflikty w pracy
Tyt. oryg.: "Interpersonal conflicts at work, 1993 ".
Autor: Edelmann, Robert J.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite: publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym.Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu z pewnością nauczymy się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
Odpowiedzialność: | Robert J. Edelmann ; przekład Sylwia Kot. | ||||||
Hasła: | Konflikt - zapobieganie Konflikt - zwalczanie Przedsiębiorstwo - socjologia Stosunki interpersonalne Wydawnictwa popularne | ||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2002. | ||||||
Opis fizyczny: | 128 s. ; 21 cm. Uwagi: | Na okł. podtyt.: skąd się biorą, jak je rozwiązać. Bibliogr. | Powiązane zestawienia: | Socjologia | Socjotechnika Przedsiębiorstwo – socjologia Stosunki interpersonalne Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)