Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marketing - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing : podstawy i kontrowersje / pod red. Wojciecha Żurawika.
Okładka pozycji Marketing : podstawy i kontrowersje

Marketing : podstawy i kontrowersje




WstępNiniejszy podręcznik został przygotowany z myślą o studentach wydziałów zarządzania.Jego konstrukcja umożliwia:zapoznanie się z podstawami marketingu,pogłębienie wybranych zagadnień w ramach specjalności dzięki przedstawionej po każdym rozdziale bogatej, najnowszej literaturzepolskiej i obcojęzycznej, zapoznanie się z wybranymi, kontrowersyjnymi zagadnieniami z zakresu marketingu, które mogą

wskazać sposób wybierania tematyki prac magisterskich i doktorskich.Część pierwsza "Podstawy marketingu" składa się z 11 rozdziałów, przedstawiających marketing w trzech blokach.Część druga "Kontrowersje marketingu, wybrane problemy" stanowi w większości rozwinięcie niektórych problemów z części pierwszej, ukazanych jednak z innej perspektywy. W sposób oczywisty prezentacja podstaw marketingu została pomyślana tak, aby unikać dwuznaczności, co powinno ułatwić przyswajanie tej wiedzy przez studentów. Część druga, przeznaczona dla bardziej wyedukowanego czytelnika, pokazuje różnice w podejściu do niektórych tematów przez różnych naukowców w sferze teoretycznej, ale także akcentuje wątpliwości wynikające ze sposobów adoptowania wiedzy marketingowej przez praktykę gospodarczą.Podręcznik został przygotowany przede wszystkim przez pracowników Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ale do napisania drugiej części zaproszono również innych pracowników tego wydziału. Autorzy poszczególnych rozdziałów zajmowali się omawianymi problemami w ramach swoich prac doktorskich bądź habilitacyjnych, co powinno zagwarantować wysoki poziom tekstów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Wojciecha Żurawika.
Hasła:Marketing
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009.
Opis fizyczny:428 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy rozdz.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.908
Numer inw.: 47908
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy