Marketing : podstawy i kontrowersje
WstępNiniejszy podręcznik został przygotowany z myślą o studentach wydziałów zarządzania.Jego konstrukcja umożliwia:zapoznanie się z podstawami marketingu,pogłębienie wybranych zagadnień w ramach specjalności dzięki przedstawionej po każdym rozdziale bogatej, najnowszej literaturzepolskiej i obcojęzycznej, zapoznanie się z wybranymi, kontrowersyjnymi zagadnieniami z zakresu marketingu, które mogą
wskazać sposób wybierania tematyki prac magisterskich i doktorskich.Część pierwsza "Podstawy marketingu" składa się z 11 rozdziałów, przedstawiających marketing w trzech blokach.Część druga "Kontrowersje marketingu, wybrane problemy" stanowi w większości rozwinięcie niektórych problemów z części pierwszej, ukazanych jednak z innej perspektywy. W sposób oczywisty prezentacja podstaw marketingu została pomyślana tak, aby unikać dwuznaczności, co powinno ułatwić przyswajanie tej wiedzy przez studentów. Część druga, przeznaczona dla bardziej wyedukowanego czytelnika, pokazuje różnice w podejściu do niektórych tematów przez różnych naukowców w sferze teoretycznej, ale także akcentuje wątpliwości wynikające ze sposobów adoptowania wiedzy marketingowej przez praktykę gospodarczą.Podręcznik został przygotowany przede wszystkim przez pracowników Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ale do napisania drugiej części zaproszono również innych pracowników tego wydziału. Autorzy poszczególnych rozdziałów zajmowali się omawianymi problemami w ramach swoich prac doktorskich bądź habilitacyjnych, co powinno zagwarantować wysoki poziom tekstów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Wojciecha Żurawika. | ||||||
Hasła: | Marketing Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 428 s. : rys., wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.908
Numer inw.: 47908
Dostępność: tylko na miejscu