Leniwe maskotki, rekiny na smyczy : w co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
"W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety "
Autor: Szlendak, Tomasz
Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co zakupy mają wspólnego z władzą? Dlaczego wiara w rycerza w lśniącej zbroi szkodzi kobiecemu zdrowiu? Co ma wspólnego porno z homarem? Dlaczego faceci nie nadają się zakupoholików? Gdzie występuje facecik-pasztecik? Komu potrzebna szatnia na facetów? Kto jest lepiej dostosowany do kultury konsumpcji, mężowie czy damy? Jeżeli chcesz wiedzieć, a nie masz kogo zapytać, zajrzyj do tej książki..
Odpowiedzialność: | Tomasz Szlendak. | ||||||||||
Hasła: | Kobieta Konsumenci (ekonomia) Kultura masowa Mężczyzna Esej Socjologia i społeczeństwo | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza, 2005. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 281, [1] strona ; 21 cm. Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Socjologia i społeczeństwo | Powstanie dzieła: | 2005 r. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56
Wyp. Nr 39
ul. Górska 7
tel. 22 841 26 95
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 785
Numer inw.: 785
Dostępność: tylko na miejscu