Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kryzysowe public relations / Urszula Podraza.
Okładka pozycji Kryzysowe public relations

Kryzysowe public relations

Autor: Podraza, Urszula.

Notka biograficzna



Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzaniakryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego

doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Urszula Podraza.
Hasła:Public relations
Zarządzanie kryzysowe
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2009.
Opis fizyczny:259 s. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy rozdz.
Powiązane zestawienia:Public relations
Zarządzanie kryzysowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.486
Numer inw.: 47486
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 10898
Numer inw.: 10898
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Podraza, Urszula

Podraza, Urszula

Od ponad 20 lat zajmuje się komunikowaniem. Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża strategie PR, specjalizuje się w public affairs i komunikacji kryzysowej. Pasjonują ją nowe media i możliwości ich wykorzystania w komunikacji marek. Od 15 lat prowadzi szkolenia medialne i wizerunkowe. Wykłada public relations na studiach dziennikarskich UJ i Krakowskiej Akademii oraz na studiach podyplomowych UJ i UEK.

Źródło: https://pl.linkedin.com/in/urszulapodraza





Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy