Kryzysowe public relations
Autor: Podraza, Urszula.
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzaniakryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego
doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Urszula Podraza. | ||||||
Hasła: | Public relations Zarządzanie kryzysowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 259 s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Zarządzanie kryzysowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Podraza, Urszula
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikowaniem. Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża strategie PR, specjalizuje się w public affairs i komunikacji kryzysowej. Pasjonują ją nowe media i możliwości ich wykorzystania w komunikacji marek.
Od 15 lat prowadzi szkolenia medialne i wizerunkowe. Wykłada public relations na studiach dziennikarskich UJ i Krakowskiej Akademii oraz na studiach podyplomowych UJ i UEK.
Źródło: https://pl.linkedin.com/in/urszulapodraza