Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach
Autor: Pluta, Wiesław.
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy,
obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wiesław Pluta. | ||||||||||
Hasła: | Przedsiębiorstwa małe i średnie - finanse - zarządzanie Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Podręczniki akademickie | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 156 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 155-156. | Przeznaczenie: | Dla studentów zarządzania i finansów, menedżerów oraz właścicieli małych i średnich przedsiebiorstw. | Dla studentów zarządzania i finansów, menedżerów oraz właścicieli małych i średnich przedsiebiorstw. Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwa małe i średnie | Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)