Techniki perswazyjne : podstawy
Autor: Gajlewicz, Michał.
Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak
określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Michał Gajlewicz. | ||||||
Hasła: | Perswazja - metody Reklama - psychologia | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 254 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 245-251. | Powiązane zestawienia: | Perswazja | Reklama Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)