Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer
jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Iga Rudawska, Magdalena Soboń ; [aut. Alicja Antonowicz et al.]. | ||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. Przedsiębiorstwo usługowe - Polska - od 1989 r. Usługi - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 430 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Nazwy aut. na s. 429-430. Bibliogr. przy rozdz. Streszcz. ang. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Przedsiębiorstwo usługowe Usługi Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)