Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marketing polityczny w kampanii wyborczej - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Marketing polityczny w kampanii wyborczej : studium wyborów samorządowych w Bytomiu w 2006 roku

Autor: Obrębska, Marta.




Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006-01-03 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach - partie, stowarzyszenia lokalne oraz komitety wyborców.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Marta Obrębska.
Hasła:Marketing polityczny - Polska
Bytom (woj. śląskie) - wybory samorządowe - 2006 r.
Adres wydawniczy:Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009.
Opis fizyczny:384 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 375-380.
Powiązane zestawienia:Marketing polityczny
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.243
Numer inw.: 47243
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy