Marketing polityczny w kampanii wyborczej : studium wyborów samorządowych w Bytomiu w 2006 roku
Autor: Obrębska, Marta.
Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006-01-03 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach - partie, stowarzyszenia lokalne oraz komitety wyborców.
Odpowiedzialność: | Marta Obrębska. | ||||||
Hasła: | Marketing polityczny - Polska Bytom (woj. śląskie) - wybory samorządowe - 2006 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 384 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 375-380. | Powiązane zestawienia: | Marketing polityczny | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.243
Numer inw.: 47243
Dostępność: tylko na miejscu