Jak mówić, żeby nas słuchali : komunikacja we współczesnym miejscu pracy
Tyt. oryg. : "How to talk so people listen : connecting in today’s workplace, ".
Autor: Hamlin, Sonya.
Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak: - wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do
odbiorców i zmotywować ich do słuchania; - prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel; - przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach. Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery. Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Sonya Hamlin ; przeł. Sylwia Jaśkiewicz-Budek. | ||||||
Hasła: | Komunikacja społeczna - psychologia Praca - psychologia Prezentacje i wystąpienia Stosunki interpersonalne Poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | XIV, 324, [2] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Indeks. | Powiązane zestawienia: | Stosunki interpersonalne | Praca – psychologia Prezentacje i wystąpienia Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.980
Numer inw.: 52980
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Hamlin, Sonya
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw komunikacji. Jest autorką bestselleru „What Makes Juries Listen Today” i „Jak mówić, żeby nas słuchali. Klucz do sukcesu zawodowego”.
Źródło: https://cdn-lubimyczytac.pl/upload/default-author-352x500.jpg