Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140214111643070555 / Katalog / Szczegóły pozycji

Jak mówić, żeby nas słuchali - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jak mówić, żeby nas słuchali : komunikacja we współczesnym miejscu pracy / Sonya Hamlin ; przeł. Sylwia Jaśkiewicz-Budek.
Okładka pozycji Jak mówić, żeby nas słuchali : komunikacja we współczesnym miejscu pracy

Jak mówić, żeby nas słuchali : komunikacja we współczesnym miejscu pracy

Tyt. oryg. : "How to talk so people listen : connecting in today’s workplace, ".

Autor: Hamlin, Sonya.

Notka biograficzna



Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak: - wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do

odbiorców i zmotywować ich do słuchania; - prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel; - przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach. Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery. Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Sonya Hamlin ; przeł. Sylwia Jaśkiewicz-Budek.
Hasła:Komunikacja społeczna - psychologia
Praca - psychologia
Prezentacje i wystąpienia
Stosunki interpersonalne
Poradniki
Adres wydawniczy:Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008.
Opis fizyczny:XIV, 324, [2] s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Stosunki interpersonalne
Praca – psychologia
Prezentacje i wystąpienia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 005
Numer inw.: 68676
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 52.980
Numer inw.: 52980
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

WKK Dla Instytucji
ul. Odyńca 71A
tel. 22 121 12 06

Sygnatura: 33
Numer inw.: 54641
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 878020
do dnia: 2025-02-25
schowekrezerwuj
więcej




Notka biograficzna:


Zdjęcie Hamlin, Sonya

Hamlin, Sonya

Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw komunikacji. Jest autorką bestselleru „What Makes Juries Listen Today” i „Jak mówić, żeby nas słuchali. Klucz do sukcesu zawodowego”.

Źródło: https://cdn-lubimyczytac.pl/upload/default-author-352x500.jpg






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy