Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140128143932053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Sprzedawanie niewidzialnego - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sprzedawanie niewidzialnego : przewodnik po nowoczesnym marketingu usług : tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie / Harry Beckwith ; [tł. Agata Dombek, Jarosław Koźmiński].
Okładka pozycji Sprzedawanie niewidzialnego : przewodnik po nowoczesnym marketingu usług : tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie

Sprzedawanie niewidzialnego : przewodnik po nowoczesnym marketingu usług : tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie

Tyt. oryg.: "Selling the invisible : a field guide to modern marketing,".

Autor: Beckwith, Harry




Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie. Sztuka przeprowadzania ankiet. Kreowanie nazwy i marki. Podtrzymywanie relacji z klientem. Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów

gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru. "Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia. Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług. Właściwe przeprowadzanie ankiet. Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa. Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych. Poznanie sposobu myślenia klientów. Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej. Wybór właściwej nazwy i marki. Utrzymywanie grupy lojalnych klientów. Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Harry Beckwith ; [tł. Agata Dombek, Jarosław Koźmiński].
Seria:Onepress Exclusive
Hasła:Usługi - marketing
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
Opis fizyczny:281 s. ; 22 cm.
Powiązane zestawienia:Marketing
Usługi
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 338
Numer inw.: 74946
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy