Menedżer czy antropolog? : jak powstaje dyskurs międzykulturowego marketingu i zarządzania
Autor: Witkowski, Maciej G.
Książka poświęcona niezwykle interesującemu zagadaniu - znaczeniu czynników kulturowych w zarządzaniu i marketingu. Jest zagadnienie które niezwykle dynamicznie się rozwija w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Niestety, udział polskich uczonych jest w tej dziedzinie niewielki, dlatego książka ta ma ważne znaczenie jako poruszający rzadko omawianą w polskojęzycznej literaturze tematykę. Pozycja ta ukazuje
znaczenie aspektu kulturowego, znaczenia wiedzy z dziedziny antropologii dla marketingu i zarządzania. Prezentowane dzieło może służyć nie tylko teoretykom antropologii, lecz również może być interesującą lekturą dla specjalistów zajmujących się marketingiem i zarządzaniem, dostarczającą im ciekawych i użytecznych informacji.˙
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Maciej Witkowski. | ||||||
Hasła: | Zarządzanie międzykulturowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 209 s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 201-209. Tekst częśc. ang. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie międzykulturowe | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)