Magia Harry`ego Pottera : kreowanie globalnej marki
Tyt. oryg.: "Wizard! : Harry Potter`s brand magic,".
"Kreowanie globalnej marki "
Autor: Brown, Stephen
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harryego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując
drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Stephen Brown ; przekł. Hanna Bem. | ||||||||
Hasła: | Książka - marketing Znaki towarowe | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 163, [1] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 161-163. | Powiązane zestawienia: | Znaki towarowe | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.085
Numer inw.: 47085
Dostępność: tylko na miejscu