Jak zaprogramować wyborcę?
Autor: Maliszewski, Norbert.
W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.
Odpowiedzialność: | Norbert Maliszewski. | ||||||||
Seria: | Engram | ||||||||
Hasła: | Marketing polityczny Marketing polityczny - Polska Polityka - psychologia Wybory - psychologia | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 261 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 249-261. | Powiązane zestawienia: | Marketing polityczny | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Maliszewski, Norbert
Norbert Ernest Maliszewski ur. 14 czerwca 1976 – polski psycholog społeczny, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, doktor habilitowany, specjalista ds. marketingu politycznego, publicysta, wykładowca, komentator polityczny. Od 2019 szef Centrum Analiz Strategicznych. W 2004 obronił pracę doktorską, a w 2013 rozprawę habilitacyjną na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania naukowe obejmują zachowania polityczne, marketing społeczny i polityczny, mechanizmy wywierania wpływu. Koordynator Project Implicit w Polsce. Jest zatrudniony [>>]