Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji : podejście sieciowe
Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa w ramach sieci powiązań z różnymi
podmiotami może okazać się czynnikiem decydującym w kształtowaniu długookresowego sukcesu firmy w procesie internacjonalizacji. Zaletą publikacji jest prezentacja różnych typów zachowań firm w procesie internacjonalizacji i ich empiryczna weryfikacja w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Krzysztof Fonfara ; aut. Krzysztof Fonfara [et al.]. | ||||||||
Hasła: | Internacjonalizacja przedsiębiorstw Międzynarodowe stosunki gospodarcze Otoczenie firmy Przedsiębiorstwo wielonarodowe - organizacja Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 153 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 147-153. | Przeznaczenie: | Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych. | Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych. Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwo wielonarodowe | Międzynarodowe stosunki gospodarcze Otoczenie firmy Internacjonalizacja przedsiębiorstw Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)