Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing żywności / Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski.
Okładka pozycji Marketing żywności

Marketing żywności

Autor: Górska-Warsewicz, Hanna.




Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz

doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych. Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski.
Hasła:Żywność - marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer, 2013.
Opis fizyczny:566 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 519-558. Indeks.
Powiązane zestawienia:Żywność
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 52.934
Numer inw.: 52934
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy