Marketing żywności
Autor: Górska-Warsewicz, Hanna.
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz
doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych. Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski. | ||||||
Hasła: | Żywność - marketing | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer, 2013. | ||||||
Opis fizyczny: | 566 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 519-558. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Żywność | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.934
Numer inw.: 52934
Dostępność: tylko na miejscu