Instytucje otoczenia biznesu : rozwój, wsparcie, instrumenty
Autor: Filipiak-Dylewska, Beata
Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia
biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Beata Filipiak, Jerzy Ruszała. | ||||||||
Hasła: | Otoczenie firmy - Polska - od 1989 r. Przedsiębiorstwa małe i średnie - Polska - od 1989 r. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 292 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 269-292. | Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwa małe i średnie | Otoczenie firmy Organizacje pozarządowe (NGO) Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.903
Numer inw.: 46903
Dostępność: tylko na miejscu