Wirtu@lny rynek : inwestorzy, przedsiębiorstwa, klienci
"Wirtualny rynek "
Autor: Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
W książce przekazywanej do rąk Czytelnika stawiamy wiele pytań związanych z funkcjonowaniem wirtualnego rynku, min.: jak kreować markę, dostawcy? jakie czynniki decydują o sukcesie sprzedaży w Internecie? jaką rolę odgrywa Internet w procesie podejmowania decyzji zakupu? Szukając odpowiedzi, analizujemy zagadnienia powiązane z obszarami marketingu przedsiębiorstw, zachowań konsumentów oraz decyzji inwestorów.
Strukturę książki wyznaczają zatem trzy punkty widzenia: inwestora, przedsiębiorstwa oraz nabywcy.Książka skierowana jest do wszystkich, którzy chcieliby lepiej poznać wirtualny świat w różnych wymiarach - pracy, edukacji, zakupów, ale również prowadzenia biznesu. Przydatne informacje znajdą w niej studenci różnych kierunków (ekonomii, zarządzania, socjologii). Mamy nadzieję, że publikacja ta zainteresuje także menedżerów, będąc dla nich źródłem inspiracji działań biznesowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki. | ||||||
Hasła: | Gospodarka elektroniczna Przedsiębiorstwo internetowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 179, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 163-173. | Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwo wirtualne | Gospodarka elektroniczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.875
Numer inw.: 46875
Dostępność: tylko na miejscu