Podejścia całościowe do pedagogiki : wybór
Autor: Duraj-Nowakowa, Krystyna
W książce starano się dać wyraz najpierw genezie i istocie, a także treściom i strukturze paradygmatów poznania, zaś potem - przesłankom filozoficznym i założeniom metodologicznym oraz teoretycznym badań pedagogicznych.Treści dobrano tak, aby mogły się okazać służebne w dydaktyce szkoły wyższej, zwłaszcza w procesie nauczania-uczenia się kilku głównych przedmiotów z planu studiów
pedagogicznych: 1. pedagogika ogólna, 2. teoria wychowania, 3. współczesne kierunki pedagogiczne, 4. metodologia badań pedagogicznych, 5. proseminarium, 6. seminarium licencjackie i/lub magisterskie, 7. seminarium doktorskie. Te przedmioty wymagają bowiem szerszych podstaw, znajomości źródeł podejść i założeń jako korzeni współczesnego stanu pedagogiki. Ponadto podczas ich studiowania, winno dochodzić do syntezy wiedzy, tzn. jej integrowania przez pogłębione zrozumienie problemu z tytułu niniejszej książki.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Krystyna Duraj-Nowakowa. | ||||||||
Hasła: | Pedagogika - metody | ||||||||
Adres wydawniczy: | Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 220 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 200-209. | Powiązane zestawienia: | Pedagogika – metody | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.843
Numer inw.: 46843
Dostępność: tylko na miejscu