Być nauczycielem, opiekunem, wychowawcą. 2, Między teorią a praktyką
Jednym z ważniejszych priorytetów w dziedzinie edukacji w zmieniającej się Europie jest wypracowanie nowego modelu nauczyciela-wychowawcy-opiekuna na miarę potrzeb XXI wieku i rosnących oczekiwań społecznych. Poszukiwanie sensu bycia dziś pedagogiem, swoiste snucie opowieści o wyjątkowości, szczególności pracy nauczyciela, wychowawcy, opiekuna i jednocześnie trudach tej profesji to główna przesłanka prezentowanej pracy
zbiorowej. Tom zawiera teksty różnorodne metodologicznie, językowo i strukturalnie, które jednak są spójne i użyteczne dla realizacji idei przewodniej podjętego przedsięwzięcia - dociekliwego, wieloaspektowego poszukiwania nowego spojrzenia na sztukę bycia nauczycielem-wychowacą-opiekunem we współczesnym świecie. Ze Słowa wstępnego
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Grażyna Durka, Ewa Murawska ; [aut. Wacław Adamiak et al.]. | ||||||
Hasła: | Nauczyciele - doskonalenie zawodowe Nauczyciele - praca Nauczyciele - przydatność zawodowa Nauczyciele - szkolenie | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2012. | ||||||
Opis fizyczny: | 512 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Nazwy aut. na s. 511-512. Bibliogr. przy pracach. Tekst częśc. ros. Streszcz. ang., pol. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Nauczyciele | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.775
Numer inw.: 52775
Dostępność: tylko na miejscu