Marketing produktów spożywczych
Autor: Urban, Stanisław
W niniejszej książce uwzględniono zarówno zagadnienia związane z teorią marketingu, jak i kwestie dotyczące praktycznego zastosowania marketingu w handlu produktami spożywczymi. Głównym problemem jest wskazanie w niej elementów odróżniających marketing produktów spożywczych od marketingu innych grup towarów oraz określenie sposobów posługiwania się marketingiem i jego głównymi instrumentami na rynku
żywnościowym.W treści książki starano się przedstawić rolę marketingu i możliwości jegozastosowania na różnych etapach produkcji i przetwórstwie żywności oraz naróżnych szczeblach obrotu towarowego żywnością.Niniejszą książkę pisałem z myślą o wzbogaceniu wiedzy z zakresu marketingu zarówno studentów przygotowujących się do pracy zawodowej w produkcji i przetwórstwie żywności oraz w handlu spożywczym, jak i szeroko rozumianych producentów, a także dystrybutorów żywności.Obecne, już piąte wydanie książki zostało poprawione i uzupełnione. Uwzględniając potrzeby dydaktyczne oraz potrzeby praktyki gospodarczej, a także zainteresowanie czytelników, włączyłem do omawianej w niej tematyki zagadnienia metodyczne badań marketingowych rynków żywnościowych.Książka jest przeznaczona dla studentów wydziałów technologii żywności i towaroznawstwa akademii ekonomicznych i rolniczych oraz praktyków zajmujących się marketingiem produktów spożywczych, którzy zamierzają bardziej aktywnie uczestniczyć w rynku i rozwijać swoje przedsiębiorstwa.Stanisław Urban
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Stanisław Urban. | ||||||||
Hasła: | Żywność - marketing Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 5 uzup. i rozsz. | ||||||||
Opis fizyczny: | 273 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 270-273. | Powiązane zestawienia: | Żywność | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.600
Numer inw.: 46600
Dostępność: tylko na miejscu