Regionalne aspekty zarządzania organizacjami usługowymi
W dobie globalnych więzi gospodarczych i internetowej komunikacji traci na przykład na znaczeniu czynnik lokalizacji; liczy się co i na jakim poziomie firma produkuje, oferuje. Wdrażanie wizji, strategii i prowadzenie wielu równoległych działań na konkurencyjnym rynku wymaga koordynacji różnych inicjatyw. Jak dowodzą wyniki badań, by wyprzedzać konkurencję - już nie wystarcza generowanie doskonałych pomysłów i
innowacyjność. Potrzebna jest zdolność do ich komercjalizacji, czyli potrzebne jest efektywne i profesjonalne współdziałanie. Rozwijanie działalności poprzez globalną ekspansję, wiąże się zawsze z dużym ryzykiem. Mając jednak przyjazny do niego stosunek, można osiągać znaczące sukcesy światowe. Ci przedsiębiorcy, którzy osiągnęli taki sukces twierdzą, że im konkurencja jedynie pomaga w postępie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | praca pod red. Andrzej Pomykalski, Bogusław Kaczmarek [!]. | ||||||
Hasła: | Usługi - ekonomika Usługi - zarządzanie | ||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 148 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. Streszcz. ang. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Usługi | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.597
Numer inw.: 46597
Dostępność: tylko na miejscu