Metody badania wizerunku w mediach : czym jest wizerunek, jak i po co należy go badać
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może
rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński (red.). | ||||||
Hasła: | Krauze, Ryszard - (1956- ) Autoprezentacja Medioznawstwo - metody Przedsiębiorcy - socjologia - Polska - 21 w. Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - 21 w. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 300 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 299-300. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Środki masowego przekazu - socjologia | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.509
Numer inw.: 46509
Dostępność: tylko na miejscu