Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Autor: Jagiełło, Elżbieta Małgorzata.
W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: * Czym jest konkurencyjność gospodarki? * Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa? * Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki? * W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego
działania? Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Elżbieta Małgorzata Jagiełło. | ||||||||
Hasła: | Konkurencyjność (ekonomia) | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 167 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 149-167. | Przeznaczenie: | Książka przeznaczona w szczególności dla studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. | Książka przeznaczona w szczególności dla studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. Powiązane zestawienia: | Konkurencyjność | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.442
Numer inw.: 46442
Dostępność: tylko na miejscu