Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w szkole podstawowej masowej lub szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim : dla klas I-III
Autor: Naprawa, Renata.
"Pozycja ta powstała z myślą o Was - nauczycielach klas integracyjnych, ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół masowych prowadzących zajęcia rewalidacyjne; specjalistach: psychologach, pedagogach, terapeutach, logopedach pracujących na co dzień z wyżej wymienioną grupą uczniów, a także o osobach z najbliższego otoczenia dziecka - rodzicach, rodzeństwie. Programy te mogą być również wykorzystywa ne przez
nauczycieli, którzy uczą dzieci z obniżoną normą intelektualną oraz trudnościami w nauce". Programy są zgodne z podstawą programową z dnia 23 sierpnia 2007. Zawierają treści kształcenia i przewidywane osiągnięcia ucznia ułożone klasami - od I do III. Pona dto w pozycji znajduje się wzór indywidualnych programów edukacyjnych i obszerny opis ich tworzenia.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Ewa Korzeniewska. | ||||||||
Hasła: | Dziecko niepełnosprawne - nauczanie Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych Programy nauczania początkowego | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 116 s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 115-116. | Powiązane zestawienia: | Dziecko niepełnosprawne | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)