E-usługi a społeczeństwo informacyjne
Autor: Dąbrowska, Anna
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e-usług przedstawiono na tle zmian, jakie dok onują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania - w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Odpowiedzialność: | Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski. | ||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - Polska - 21 w. Społeczeństwo informacyjne - Polska Usługi elektroniczne - Polska | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 171 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 164-171. | Powiązane zestawienia: | Społeczeństwo informacyjne | Konsumenci (ekon.) Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 69733
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.307
Numer inw.: 46307
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 10787
Numer inw.: 10787
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Dąbrowska, Anna
Inowrocławianka.Mama i żona. Niepoprawna marzycielka. Fanka zespołu Thirty Seconds To Mars. Uwielbia koty, pić zieloną herbatę, zapach świeżo zmielonej kawy. Jej motto pisarskie brzmi: Zawsze stawiam na emocje!
Źródło: lubimyczytac.pl