Władza komunikacji
Tyt. oryg.: "Communication power, ".
Autor: Castells, Manuel
"Władza komunikacji" przenosi rozważania na temat ery informacji w XXI wiek. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł
medialny i polityka państwowa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji zindywidualizowanej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Manuel Castells ; tł. Jakub Jedliński, Paweł Tomanek. | ||||||||
Hasła: | Komunikacja społeczna Władza - socjologia | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. | ||||||||
Opis fizyczny: | 513, [1] s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 465-502. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01
Sygnatura: 316
Numer inw.: 44402
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.674
Numer inw.: 52674
Dostępność: tylko na miejscu