Pedagogika innowacyjności : między teorią a praktyką
Autor: Przyborowska, Beata
Pedagogika potrzebuje innowacji dla edukacji. Ale potrzebuje także rozmaitych koncepcji teoretycznych, które będą nie tylko naturalną kontynuacją minionego stulecia w ich interpretowaniu, lecz jednocześnie będą "żądać" zmiany, gdy w głowach wielu wiek XX ciągle jeszcze się nie skończył; będą "żądać" radykalnego wyjścia poza horyzont zastanego. Jest jakimś paradoksem, że
myślenie o innowacjach słabło i stawało się coraz mniej... innowacyjne!? Praca Pani Profesor Beaty Przyborowskiej niesie /zawiera taką twórczą zmianę; może nawet radykalną zmianę ? Dotyczy ona innowacji w perspektywie integralnej, która wychodzi od: "mapy AQAL" i w sposób przekonywujący wymusza czytanie/widzenie owych procesów w czterech kwadrantach łącznie. To jest droga nowego - innego - twórczego.Z recenzji prof. dr hab. Ryszarda Łukaszewicza
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Beata Przyborowska. | ||||||
Hasła: | Innowacje - stosowanie - nauczanie | ||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. | ||||||
Opis fizyczny: | 304 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 289-302. Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Pedagogika, wychowanie (podręczniki) | Innowacje – stosowanie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.668
Numer inw.: 52668
Dostępność: tylko na miejscu