Prawo reklamy i promocji
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania
promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Elżbieta Traple [et al.]. | ||||||
Hasła: | Reklama - prawo - Polska | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Prawnicze "LexisNexis", 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 1007, [1] s. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 973-994, wykaz aktów prawnych s. 995-1007. | Przeznaczenie: | Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu. | Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.979
Numer inw.: 41979
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.261
Numer inw.: 46261
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 6329
Numer inw.: 6329
Dostępność: tylko na miejscu