Multimedia w biznesie
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do
specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Agnieszka Szewczyk ; [aut. Grzegorz Szyjewski et al.]. | ||||||
Hasła: | Multimedia - stosowanie - gospodarka Systemy informatyczne zarządzania | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 207, [1] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 198-203. | Powiązane zestawienia: | Systemy informatyczne zarządzania | Multimedia - stosowanie Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)