Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Autor: Sojkin, Bogdan.

Notka biograficzna



W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu.

Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Bogdan Sojkin.
Hasła:Decyzje - gospodarka
Marketing - metody
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009.
Opis fizyczny:169 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 167-169.
Przeznaczenie:Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.
Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.
Powiązane zestawienia:Marketing - metody
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 69793
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 46.185
Numer inw.: 46185
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 10518
Numer inw.: 10518
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Sojkin, Bogdan

Sojkin, Bogdan

Bogdan Sojkin ur. 28 marca 1951 w Poznaniu – polski ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, zatrudniony na stanowisku profesora zwyczajnego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Rektor Wyższej Szkoły Handlu i Rachunkowości w Poznaniu w latach 2002-2005. Także piłkarz ręczny, reprezentant Polski, medalista mistrzostw Polski, działacz sportowy, wiceprezes Związku piłki Ręcznej w Polsce od 2006. Był konsultantem licznych projektów badawczych w ramach badań marketingowych dla wielu znanych firm polskich i zagranicznych. Od 2002 roku czynnie uczestniczy w pracach Biura Konsultingowego [>>]





Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy