Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Sojkin, Bogdan.
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu.
Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Bogdan Sojkin. | ||||||||
Hasła: | Decyzje - gospodarka Marketing - metody Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 169 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 167-169. | Przeznaczenie: | Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych. | Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych. Powiązane zestawienia: | Marketing - metody | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 69793
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.185
Numer inw.: 46185
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 10518
Numer inw.: 10518
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Sojkin, Bogdan
Bogdan Sojkin ur. 28 marca 1951 w Poznaniu – polski ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, zatrudniony na stanowisku profesora zwyczajnego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Rektor Wyższej Szkoły Handlu i Rachunkowości w Poznaniu w latach 2002-2005. Także piłkarz ręczny, reprezentant Polski, medalista mistrzostw Polski, działacz sportowy, wiceprezes Związku piłki Ręcznej w Polsce od 2006. Był konsultantem licznych projektów badawczych w ramach badań marketingowych dla wielu znanych firm polskich i zagranicznych. Od 2002 roku czynnie uczestniczy w pracach Biura Konsultingowego [>>]