Współpraca szkoły z rodziną w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym - działania stosowane i postulowane
Autor: Smykowska, Dorota.
Przedmiotem publikacji jest współdziałanie szkoły specjalnej i rodziny w zaspakajaniu potrzeb rozwoju biologicznego, psychospołecznego i kulturalnego dziecka lekko upośledzonego umysłowo. Zbadanie i ukazanie tego problemu w dzisiejszych warunkach życia dzieci upośledzonych umysłowo i ich rodzin wydaje się zasadne poznawczo i wskazane z terapeutycznego punktu widzenia.
Odpowiedzialność: | Dorota Smykowska. | ||||||
Hasła: | Dziecko niepełnosprawne umysłowo - nauczanie - Polska - od 1989 r. Pedagogika specjalna - Polska - od 1989 r. Rodzice - a szkolnictwo - socjologia - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 359 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 307-320. | Powiązane zestawienia: | Dziecko niepełnosprawne umysłowo | Rodzice – a szkolnictwo Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.997
Numer inw.: 45997
Dostępność: tylko na miejscu