Media relations : współpraca dziennikarzy i specjalistów PR
Autor: Gawroński, Sławomir
Brak dużych badań całościowych, obejmujących swym zasięgiem zarówno dziennikarzy, jak i specjalistów z zakresu public relations, oraz ich wzajemna konfrontacja uniemożliwiają udzielenie odpowiedzi na pytanie, dlaczego współpraca pomiędzy tymi dwiema grupami nie układa się pomyślnie, często rodzi konflikty i nacechowana jest wzajemnym niezadowoleniem. Celem niniejszej publikacji jest udzielenie odpowiedzi na tak postawione
pytanie, a zarazem ustalenie docelowego i pożądanego modelu współpracy pomiędzy dziennikarzem a specjalistą PR, co winno stać się wymiernym efektem przeprowadzonych badań i analiz.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Sławomir Gawroński. | ||||||
Hasła: | Dziennikarze - a public relations Public relations - a dziennikarze | ||||||
Adres wydawniczy: | Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2006. | ||||||
Opis fizyczny: | 341 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 305-313. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)