Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników
Autor: Moczydłowska, Joanna.
Celem pracy jest: 1. Krytyczna analiza teorii kompetencji i zarządzania kompetencjami prowadząca do rozstrzygnięcia dylematów i sprzeczności definicyjnych oraz terminologicznych. Ustalenie relacji problematyki kompetencji do teorii kapitału ludzkiego, kapitału intelektualnego, zarządzania wiedzą oraz zarządzania talentami. Synteza i porządkowanie dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie zarządzania kompetencjami i kompetencyjnych
systemów motywowania. 2. Próba stworzenia modelu kompetencyjnego systemu motywowania syntetyzującego teorie motywowania, w tym zintegrowany model motywacji. Opracowanie autorskiego modelu kompetencyjnego systemu motywowania uwzględniającego wzajemne oddziaływanie kompetencji pracowników i strategii organizacji. 3. Konfrontacja teorii z praktyką ? analiza uwarunkowań, przebiegu i skutków wykorzystania metod właściwych dla zarządzania kompetencjami w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi wybranych przedsiębiorstw (studium przypadków). Diagnoza mocnych i słabych stron systemów ZKZ w badanych organizacjach, analiza porównawcza.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Joanna Moczydłowska. | ||||||||
Hasła: | Kadry - polityka Motywacja pracy Przydatność zawodowa | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 292, [2] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 277-290. | Powiązane zestawienia: | Kadry – polityka | Motywacja pracy Przydatność zawodowa Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 331
Numer inw.: 48966
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.787
Numer inw.: 45787
Dostępność: tylko na miejscu